Gårdagen<3

Heeej:)

igår såg jag slumdog milionarie.... den var jätte bra:) rekomenderar den verkligen!!!!

efter bion så åkte jag och debbie hit och jag fixa mig sen åkte vi till henne så skulle hon fixa sig och sen åkte vi till Naomi:) vi och några tjejer till (steph, jonna och miriam) titta på melodifestivalen och hyrde några filmer senare..

sen vid tolv kom pappsen och hämta mig:D

idag vaknade jag kl 10.30... pluggade so en stund sen gick jag ut för att prova keds men de passa inte så jag ska bara anväda ballerina i sommar.

sen dess har jag bara pluggat..

sen kom mamma hem och jag lagade rattatouie:)

åt nyss och ska börja plugga igen

hoppar över gossip girl och ser repris imorgon

Puss och kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0