ingen tandställning av:(

heeej

jag kan börja säga att min dag börja sämst av alla..

hade hoppats att ta bort den idag... men pappa hitta anledning att inte ta bort dedn.. så jag grät hrla morgonen och ville inte gå till skolan.. så när jag var klar hos tandläkaren så gick vi och fika tills första lektionen var slut.

just nu mår jag sämst-- kan inte röra på mig eller nått är jätte förkyld och hur trött som helst...

kanske går på arebics ikväll.. som ni ser så skriver jag som en kratta.. och så här har det varit hela dagen.. om 10min börjar gossip girl..

sen är det ju cityakuten.. men jag kommer nog ha somnat tills dess....
kl 4 kommer anna(lärare)

aja nu ska jag bara lägga mig ner...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0