Måndag<3

Hellu:)

skolan har börjat!!!*suck*

jag orkar verkligen inte, men jag längtar till helgen för att den här helgen kommer verkligen bli grym:) massa skoja och träffa kompisar:)

vad ska jag skriva?

jag kan ju börja med och säga att jag måste plugga:P hehe....

nä, men jag var hos tandläkaren idag och allt blir flyttat.. ska ta av den 23/3 istället för 10/3... *suck* men 10/3 så ska jag ta äckel avtryck... blää.. längtar verkligen inte diit!!!!

skolan har som sagt börjat och mycket är det att göra:(

fick godis av mamma igår för hon kom hem från norge.. men ingen godis tills helgen:)

nä, nu ska jag faktiskt gå äta nått:)

Ha det bra!

Puss och Kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0