svar till stoff<3

heej:)

varför hade jag en dålig dag?

min dag var bara dålig för att jag mådde ingen vidare hade.. köände mig febreig.. och sedan på hemkunskapen så gik det åt helvete!! blev inte klar med maträtten för att plattorna funka inte och då fick jag avbryta!! gaaah vilken morgon... hatar verkligen sånt.. men dagen blev bättre när jag fick i mig lunch och kom hem och ännu bättre så ska jag gå och träna aroebics.. och då mår jag nog bättre efter en träning:)

ni andra som har såna frågor kan också får svar i inläggen:) beror på om jag kan svara i era bloggar.. men har ni ingen blogg eller jag inte kan komma till den så svarar jag i min blogg:)
Puss och Kram-debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0