Tandläkare<3

Hej svejs!

kom hem för 20 min sen från tandläkaren.

kom på att hon behövde visa en sak med gummisnoddarna så då ringde jag och så sa hon om jag kunde komma till halv tolv.

där så tittade hon i munnen och sånt och vi prata...

det var skönt att bara prata om det som hände i måndags när pappa inte var där.

försöker få tag på min syster.... för jag vill veta om hon ska äta ute, eller köper hem mat, för då kan hon köpa till mig också eller om hon kommer hem och lagar nått gottis:)

sen senare kanske jag går ut och köper en glass.. bara om mamma är snäll och låter mig:P

oj oj.. har fortfarande inte pluggat so än.. men det får bli nu eller efter lunch...

Anna(lärare) ändrade jag tid med... eftersom jag inte är i skolan så kan hon komma 4 istället för 5...

och då missar jag inte greys som är också kl 17.35 tror jag.. såna gamla avsnitt.

nåja.. nu ska jag röra  mig mot sängen.. våra bästa år börjar om 25 min!!!

Puss och Kram-debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0