Fredag<3

Heeej:D

hur är det?

med mig är det bra.. lite trött.. sitter just nu.. lyssnar på "let me sign" med robert pattison:) skönt med en lugnsång på en fredag ... efter skolan har jag varit hemma och varit på datan och slappat.. vid 4 tränade jag en stund och kom hem efter fem och nu sitter  jag inte gör mycket.. bytte nyss låt till "kill the lights" (britney spears) den låten brukar jag ha på min arobics och´dans och arobics tror jag på uppvärmning.

ikväll händer inte mycket.. ska prova kläder bikinsisar skriva inköpningslista på det som är kvar inför resan och försöka göra klart ett arbete som jag inte har börjat på men ska börja idag...

oj.. tiden blir mycket måste in i duschen...

pappa kommer vid 7 och då är det middag...
och nu kom mamma hem:)

skriver sen när jag är hemma igen:)

Puss och Kram-debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0