Fredag<3

Äntligen Fredag:)

hur mår ni?

jag är stressad som tusan... har mycket plugg i helgen.. plus en konser som jag ska på plus ett möte och baka...

hur ska jag hinna? that´s the question?

efter skolan möte jag söta steph på min busstation.. hon ville hänga med mig hem och skriva ut papper och hängde här hemma en stund:D.. sen vid 4 åkte jag till cafe moda (i hm)  och fikade med de som ska med mig på klassresan i 5 veckor.. vi alla hade bestämt att vi skulle träffas.. ledarna också.. trevligt var det.. drack en chailatte:) yummi:)

nu är jag hemma och ikväll är det väll plugg.. men kl 21.00 ska jag sätta på twilight och äta godis:) mys:)

kanske syrran tittar med:P

hur ser er helg ut?

Puss och Kram-debbiz


Kommentarer
Postat av: linnea

Nu har verkligen alla sprungit och köpt twilight ;) Borde slå något rekord

2009-05-11 @ 08:50:10
URL: http://twerds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0