Onsdag<3

Hej bloggen!!!

hur mår ni?
jag är dödstrött... men men har biologi att plugga:(
idag har inte hänt så mycket i skolan... hade två uppvisningar dansen på gympan och pokemon låten på musiken.

på spanskan hade de i min klass hål timme för att vi hade gjort spanska provet igår.. medans de andra klasserna i vår grupp fick göra det idag. på håltimmen fikade jag och Debbie och satt vid statsbiblioteket och åt godis och prata... jag behövde sen gå till tandläkaren och hon åkte tillbaka till skolan.

hos tandläkaren fick jag min natttandställning....

nu är jag hemma och ska strax göra middag....

juste.. idag fyller robert pattison år:)
GRATTIS<3

Puss och Kram-debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0