Tisdag<3

Heej:)

bästa dagen ever!!! blev av med min tandställning imorse!!!

så sköönt:)
efter skolan har jag varit hemma pluggat.. kollat på film och ska äta snart.. fryser faktiskt.. kanske börjar f¨å febern? oh no inte nu!!! jag åker ju om en vecka!!

kommer inte få se min brorson på 10veckor!!!omg!!!!

aja... ikväll är det semifinal kl 21.00 på 1an... får se vad jag gör... kanske kollar på film istället...

juste fick reda på när jag kom till skolan att min spanska lärare var inte i skolan och att mina kompisar hade inte gjort provet på morgonen.. så fick göra det senare på dagen.. det gick ganska bra:) hoppas på ett VG åtminstone:D

hur ser er kväll ut?

Puss och kram-debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0