Plugg, plugg och plugg<3

Jaaa...

festen igår var najs.. mycket folk och mycket springade.. men trevligt var det. somande efter tolv tillslut. de sista gästerna gick vid 22 tiden... alla kom iofs på en gång:)

vaknade efter halv 10 av sprängande magvärk från igår:P:P:P hehe mycket gott fanns det... men nu är det lugnt...

vi åt frukost efter 10 då pappa hade också vaknat. det fanns kvar ost från igår som jag åt :) yummi... sen fick vi tårta också...
sen så skulle pappa duscha och sen blev det presentöppning. mycket fick han.. fina saker:)

nu är det en födelsedag kvar i familjen innan nyår. Min syster som fyller år på onsdag.  det blir resturang ute med familjen:) sen nån vecka efter så blir det fest tror jag... eller hon bjuder över vänner....

psst en fågel i mitt öra viskade att min bror ska låna ut sitt singstar... då kommer jag nog vara hes dagen efter^^ haha.. jag och singstar asså... hahahaha:)

ikväll kommer mammas vännina och äter middag här.. vi har så mycket mat:P

nu ska jag återgå till mitt pluggande

ha en trevlig dag!!!

Puss och kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0