sleeping time<3

nu har alla gäster gått och jag ska gå och ta bort sminket och sova.

imorgon blir det en pluggdag hela dagen.

Juste.. vi hade ju fest idag för pappa fyllde år... och alla kom på en gång fast det var öppet hus:P

nåja.. nu ska vi sova strax här hemma...

juste. min syrras kompis som var här sminkade mig jätte fint! och satte på mörk ögonskugga och nån ljus ögonskugga. sen satte hon på aniktet solpulver, foundation och rosh( tror jag det stavas). allt var sån där mineral märke.. pulver.. kommer inte ihåg märket... tog tyvärr inga bilder.. men om två veckor ska hon göra det igen.

förlåt för ett sluddrande inlägg men det är för jag är sååå trött..

bloggar imorgon...

Puss och Kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0