trötter<3

Heeej

gårkvällen var trevlig. God mat, bra stämning. Sen efter det var det disco.

syrran var envis vid 12 att gå hem så vi gick hem vid 1 när detr var slut.

imorse skulle mamma till Arlanda och min brorson som sov över vaknade. och klockan var runt 6 på morgonen så jag har varit vaken sen 6 imorse. men vi kollade på film för att han skulle vakna till lite och sen var det full rulle på han:)

När mamma kom hem fick han frukost. Efter frukosten åkte han i en leksaksbil vi har hemma och han ropade till min mamma "här kommer jag! Här kommer jag!" så sööt...

sen var vi på ett kalas. lite tråkigt var det men när jag kom hem skulle jag plugga. Men som vanligt så deckade jag i sängen istället.

Har ätit middag och ska plugga lite.

ikväll är det på 3an kl 21.00 och så kom polly.

nu ska jag gå....

Puss och Kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0