Hemma<3

Heeej finaste bloggen.

Är hemma nu från glämsta... har varit på bästa lägret.. elller jag lagade mat .. men kul var det.. hade också  en ledig dag från köket då jag gick med olika ledare där för att lära mig lite mer...

Och jag saknar alla ledare och barn där<3

och praoen kan jag ju inte glöma.. läste nyss mina omdömen jag fick som på skolan där jag prao skicka en kopia till mig... Saknar det jätte mycket också!!! ska gå och hälsa på imorgon.. tänkte gå och jobba men mamma sa att jkag måste vila eftersom jag blev jätte förkyld på lägret.... men jag måste hälsa på där.. saknar det också så det nästan spricker i mitt Hjärta!!!

Nu ska jag kolla på nya gossipgirl avsnitt och sen sov dags

Puss och Kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0