Sverige-Albanien<3

Heeej...

inte många timmar kvar tills jag måste åka iväg till råsunda!!! oftast när jag brukar gå på matcherna i råsunda så brukar sverige vinna! så hoppas jag har turen med mig idag igen! eller hur?

innan jag gick från fritids idag( för er som inte vet så praorar jag i 3 klasser och fritids på min gamla skola) ochh då satt jag men några söta pojkar i ettan och de ville att jag skulle måla samma flagga som jag hade gjort och sen skulle de färglegga den . så söta! ska vara i deras klass imorgon så då blir de glada:)

nu ska jag jobba lite med mitt biologi arbete och sedan laga middag... brorsan kommer om mer en två timmar och hämtar oss.

ikväll blir det fjällräven med massor med kläder och mössa, vantar.... hm...

vem vinner tror ni?

Jag säger bara... GO SWEDEN! HEJA SVERIGE!!!

ha en trevlig kväll!!!

Puss och Kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0