teknik<3

Heej:)

hela dagen har jag pluggat och kollat på mtv... sen så blev det ingen soppa utan jag fick hjälpa till med köttfärssåsen och det bra med det är att den blev faktiskt god:)

kom på nyss att jag har tekniken att göra ... den ska lämnas in senast på fredag och jag har sista teknik lektionen imorgon innan inlämmningen och jag är stressad! men det är bara att ta det lugnt... msåte fixa mitt svenska argument också!!!

Hur ska jag hinna med allt!?

det ordnar sig.

Imorgon så blir det plugg och träning. sen efter träningen så kommer mammas vän och hennes man hit och fika.. så jag msåte verkligen plugga innan träningen. men jag hinner säkert skriva i bloggen sär i mellan...

Hur har er dag varit?

Puss och kram-debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0