Viva la vida<3

Heeej!

hur är det med er?
mig är det mucho bra... är stolt att jag har kommit igång med mitt arbete så bra! nu är det bara att bli klar.. har sjukt mycket kvar och har två och halv timme på mig innan gäster kommer hit...

det är nämligen så att min syster reser hem där hon pluggar imorgon... hon flyttade för snart ett år sedan och nu har hon varit är i snart två månader och ska åka tillbax imorgon:) sen får vi se när man ser henne igen... nästa gång blir i december då vi åker dit och hälsar på släkt och henne såklart.

Har lyssnat på darins cover av viva la vida hela dagen.. och här kommer den:
enjoy!



Vad tycker ni om låten?

Puss och kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0