Dusch<3

 nu är det paus och jag ska strax in i duschen och duscha:)

kom från dansarobics efter 8... den började halv 7 och slutade halv 8...

träffade en kille där so brukar hålla i arobic på ett annat ställe på måndagar.. som skulle också träna och inte hålla i passet så det var kul.

när jag skulle sen duscha där så var det touchscreen.. klart så när jag inte fattar sånt så trycker jag lite här och var... och så först funkande den saken man håller i handen.. när jag var klar då så skulle jag stänga av den också.. men när jag tryckte på en knapp så började duschen över mig spruta.. så mitt hår blev blöt så allt gick bara åt helvete!!!!!! men.. kom där ifrån en kvart senare och när jag kom hem åt jag flingor me fil och faktikst idag vindruver och somsagt ska duscha och sedan fortästta kolla på greys:)

Ha det gött...

ops... det börja nu

Puss och kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0