Fredag<3

Heeej:)

äntligen fredag säger jag bara... fan va skönt... det behövs verkligen!!!

nåja. Idag hade vi vårt islam prov... och det gick chokande bra.. eller rättare sagt jag babblade på... lite här och där på mvg frågerna.. så jag hoppas verkligen på ett VG... för betyget som jag får på provet blir ju religons betyget på termins provet... närvös är man.. men jag lär nog få tillbaka provet om några veckor.. om man tänker hur seg min so lärare kan vara IBLAND... men hoppas vi får tillbaka de snabbt.

nåja.. ska ha gäster idag och imorgon och tydligen är det jag som ska dammsuga fast man sliter så hårt i skolan...

Juste min bror och hans familj kommer idag...

och btw Han fyller år idag:)

Grattis till dig brorsan:)

Puss och kram-debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0