God natt<3

Heeej

är helt slut... borde inte gått till träningen idag.. var så onödigt för jag tog inte i som jag brukade.. så jag borde helt enklet ha varit hemma och pluggat...

nåja, nu är jag äntligen klar med engelskan och ska ta en dusch och sedan är det sängdags... funderar på att kolla på en film om jag inte kan somna.. typ 17 again som pappa fick med sig från china:) han kom hem igår.. fick en väska också som jag ska visa när jag har tid....

som ni märker så bloggar jag inte så mycket under veckorna.. och det är  svårt när man har så mycket med skoaln.. men som ni ser så blir det ibland 2 eller 3.. så jag försöker.. så fortsätt läsa min fina blogg:D

haha...

Nu ska jag göra det jag sa:)

God natt på er fina läsare!

Puss och Kram-debbiz


Kommentarer
Postat av: Carro

Dags för frågestund på min blogg :)

2009-09-15 @ 10:35:14
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0