Prao, klänningar, pumps<3

Heeej:)

jag skulle vilja ha lite hjälp av er läsare...

först och främst så ska jag praoa i år... och jag har ingen anning vart? några tips? matbutik? klädbutik? sminkaffär? HJÄLP MIG SNÄLLA!!! ge mig tips:)

sen så ska jag på stan med en kompis på lördag för att hitta en klänning och pumps man kan använda flera gånger inte bara en gång på fina fester:) ska nämligen på söndag kväll och jag har inget hemma... så jag och min söta kompis S som ska hjälpa mig att hitta nått som funkar på söndag och andra gånger:)

Så om ni vet klänningar eller pumps som skulle passa mig så länka bilder på komentarsfälterna:) skulle bli glad om ni läsare hjälpte mig lite:) ni skulle var underbara då!!!

eller underbara är ni hela tiden:)

så kom igen vet nått som skulle passa mig:) Länka bild eller vilken hemsida eller beskriv hur den ser ut och vilken affär:) och så får ni ge råd om prao:)

Puss och kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0