Tisdag<3

God morgon till bloggen!!!!:)

hur är det med er?
jag är bra förutom att jag skulle ha vaknat vid 8 så kmr mamma in tidigare och ber mig plugga biologi.. tror ni att jag hde lust? nej.. ville såklart sova så länge jag kunde:)

igår när jag hade stängt av datan satte jag¨på en film i mitt rum som heter he´s just not that into you:)
såg början.. efter 12 minuter så kände jag att jag skulle somna mitt i.. så jag stängde av och somnade till rostas på berns istället...

oj vad tiden går snabbt när man har roligt.. ska strax byta om... bussen går om 50 min och jag ska gå om 40min...

Som sagt så är det idrottsdag idag:( så det bra med idrottsdag är att jag inte behöver sminka mig eftersom ska ändå springa i en skog....

min hand som jag fick kokt vatten på är röd på topparna och det svider när varmt vatten kommer:( men men. det går över....

nu ska jag kila.. skriver innan jag går.

Puss och Kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0