Torsdag<3

Heeej:)

finns faktiskt inte så mycket att säga.. har varit i skolan. Efter skolan är man trött som vanligt. MEN. nu är det dags och hård plugga in Islam så jag kan åtminstone få VG imorgon... mhh.. ja jag vet.. lite höga krav har man på sig men nu är seriöst alvaret.. nästa terminen är slut betygen inför gynasium.. och jag vill ju komma in i ett bra Gymnasium.. eller?

Nåja...

Juste..

Jag måste bara säga att jag har fått komenterarer som jag blir glad av:) jag blir så glad av när man frågar hur jag mår eller hur veckan har varit.... Jag blir glad.. också av massa annat:)

Så vad väntar ni på?

Fortsätt Komentera:P

Nu ska jag äta en nekatirn till Gossip Girl sen blir det plugg hela kvällen"
juste ni som gillar säsong 2 av gossipgirl.. den började på kanal5 igår.. så idag är det andra avsnittet i repris!!
Puss och Kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0