Torsdag<3

Heeej alla söta läsare:)

hur är det med er?

med mig är det bra.. lite trött...

När jag kommer in genom dörren idag efterskolan så kommer min brorson springande:) och ville ha  massa pussar och Kramar:) sötnos<3
och sen kom min lärare fårn ett företag som skulle hjälpa mig med matte. och efter det satt jag och åt medans brorsonen åt också....

Mamma kom förbi sedan och vi tog bilen förbi brorsans lägenhet och hämtade pytjamas, napp och snuttefilt om han skulle somna här innan hans föräldrar kommer hit.

och när vi kom hem så badade sötnosen min<3 så sööööt!!!! jag döör nästan.. höhö...

snart så ska syrran och jag till konsum och ladda upp med glass inför idol....:) Gott:) en liten lill-lördag:)

skriver senare:)

Puss och Kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0