Vapiano<3

Heeej:)

kom för snart en timme sedan från resturangen.... var idag också ute och åt:)

igår var vi på Ciao Ciao och idag på Vapiano:)

nån som har varit där förut???

Om inte.. så rekomenderar jag den för pojkvänn om man, familj, kompisar.... jätte trevligt ställe... och rekomenderar att man bokar om man ska ut och äta efter 6 för då börjar det bli mycket folk.. vi hade inte bokat men vi var där efter 5 och det var redan fullt då.. man tar meny själv och sen går man till olika diskra längre in där vissa gör pasta eller sallad eller pizza.. jag valde pasta och man fick välja vilekn slags pasta man ville ha t.ex:):) Man satt i bord med andra.. det var trevligt men ändå inte.... t.ex bordet vi satt vid kunde 10 per rymma och vi var 6 pers så vi satt med andra.. men jag älsar resturangen ändå och kommer gå dit igen med mina vänner:)

resturangen får 5/5 stjänor:D:D:D:D

rekomenderatr verkligen!!!!

Puss och kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0