Måndag<3

Hello :)

vad händer?

här händer det inte mycket. klockan här är efter 10 på kvällen. pappa sitter i ett möte i lobbyn nu så jag sitter här på rummet. har skickat mejl och sådant smått.

idag ahr vi varit i fabrik hela dagen, finns inte så mycket att berätta om det förutom att här i Kina blir man utstirrad, det förvånar mig inte eftersom jag var i  indien för två år sean och blev utstirrad där ocskå, men här är det värre!!!!

imorgon bär det av till Japan, TOKYO!!!

kul ska det bli, kanske inte kan blogga imorgon eftersom vi ska sova på ett hotell med japanskt stil (man sover på madrasser på golvet) en natt, men på onsdag bloggar jag tror jag.

Här i Kina funkar inte FACEBOOK!!!! så jag hoppas det funkar i Japan :D

vad händer i sverige? varmt? sol?

Ha det bra

Puss och kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0