hellu<3

Vad händer med er?

med mig händer det inte så mycket, har fått en kamera. ixus 105 en brun :) GILLA!


Fin? i LIKE IT very Mucho!!!

har den faktiskt inte just nu i handen, men papi har den :).

Då tror ni att jag får saker hur som helst? men ikke sa nikke, det är inte alls så!

Jag ska till KINA imorgon :D och då tänkte pappa att en egen kamera kan jag ha med mig, syrran har också fått en fast en annan färg.

och tekniskt sett är detta min present i förskott typ.

Jag behöver en ny ipod, men lär nog inte få dennär jag fyller år. får vänta tills den inte funkar mer:)

Packningen är kalr sedan i lördags, har bara små grejer att köpa som jag ska göra strax.

kanske lägger upp en test bild från kameran ikväll om jag hinner!

Puss och Kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0