Klassensdag<3

Hej Hej.

snart är det en dag kvar till skolavslutning. Då slutar jag grundskolan och ska börja i gymnasiet, lite smått närvös.
Är så himla glad att komma ifrån grundskolan, men på samma gång så är det  lite sorligt och ta förväl till sina vänner man har gått med i 8 år.

Idag så var det klassensdag. då får elever i varje klass 50kr, eller lärarna har pengarna, och så får klassen bestämma vad man ska göra den dagen, vilket vi gjorde förra veckan. Så vi bestämde oss för att gå och bada. komemr inte ihåg vad stället vi var på heter, men i min klass var det typ 3 spers som badade. hihi :) det var andra klasser från skolan där också. lärarna köpte för pengarna glass.

Efter några timmar i solen åkte jag hem och ut lunch. yummi:)

sen vilade jag nån timme och gick sedan till stan innan träningen.

Imorgon är det städrock i skolan, vad det innebär berättar jag imorgon ;)

nu ska jag kolla klar på mtv movie awards på datan.

Ha det gött!

Puss och kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0