Uppdate<3

Hej hej hej.

det var två veckor sedan jag bloggade och det har faktiskt inte hänt så mycket alls.

här kommer en uppdate för vecka 23 & 24.


Vecka 23:

början av vecka 23 var de tre sista dagarna med klassen,. första dgen var klassensdag när vi var ute och bara satt och chilla med klassen. Dagen efter var det strädrock. på städrock så uppträder några, man städar sina skåp och sedan får sluta. Onsdagen så var det skolavslutning. Livet i grundskolan slutade´med ett "utspring". på kvällen gick jag ut med en väns familj och min familj och åt.  om en vecka och en halv så kommer relsutatet på vilket gymnasium man har kommit in på . Nervös e man :) 
resten av veckan träffa jag en vän och hämtade brorson. och student gick jag på också.

Vecka 24: 

För det mesta av veckan var jag hemma, tränade 4 gånger, ett biobesök blev det, Sex and the city 2, träfffa syrrans vän. hela helgen har jag hängt med vänner varje kväll. sena kvällar. men så ska det vara på sommar lov ;)

Idag trodde jag att jag skulle få sova ut. men icke sa nicke.
Jag behövde vakna innan 8 för att vara prick 9 vid ett visum kontor.
Jag ska till kina och några dagar till japan om en och en halv vecka. och då behöver man visum.

snart måste jag gå och packa träningsväskan och hämta min brorson.

nu ska jag gå :)

Puss och Kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0