Lördag<3

Hej allihopa!!!
Hur är det med er?
Med mig är det bra. såg att jag inte har bloggat på mer än två veckor. Har inte haft tid, har haft fullt upp. Har varit  varje dag denna vecka med min underbara vän Linnea :D
Har varit förkyld också, men eftersom jag går halvdagar nu så känner jag att jag inte behöver vara hemma, och Jag har så många vänner i nya klassen så man vill inte vara hemma utan bara i skolan med dem :)
idag har jag varit hemma hela dagen för att bli av med förkylningen.
Vet ej hur man lägger upp låtar från youtube men sitter just nu och lyssnar på darin- microphone :) den är bra tycker jag!
Några tips hur man lägger upp klipp från youtube får dagens fråga bli!
Ha en trevlig lördagseftermiddag/kväll snart :P
Puss och Kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0